Przejdź do głównej zawartości

Test Clavier

Los ale czyj ? Przeczytaj i sie dowiedz

                                                 LOS

Patrząca na piękną okładkę oczekiwałam cukierkowej historii o miłości ,
 a trafiłam na dobrą opowieść o miłości, przebaczeniu, stawianiu czoła przeciwnościom losu.
O ludziach którzy chcą znaleźć drogę do siebie.
Kathleen główna bohaterka przeżyła kilka lat temu pożar. Przeżyła, ale można powiedzieć że jej cudowne życie się skończyło.
 Z pięknej, pewnej siebie kobiety pozostał wrak. Poparzenia szpecą jej ciało, koszmary nawiedzają ją niemal każdego dnia,
straciła sprawność w dłoniach i nie może wykonywać ukochanej pracy, a jej ukochany narzeczony Carson już nie jest jej.
 Postanowiła, że się rozstaną, ponieważ uważała, że jej nie kocha. A w tej sytuacji zostanie z nią tylko z litości.
Po kilku latach od wypadku kiedy Kat powoli akceptuje swoje nowe życie, spotyka swojego byłego. Kathleen próbuje udawać obojętność,
 pomimo tego że jej serce i ciało mówi coś innego. Między parą iskrzy. Ponownie zbliżają się do siebie.
 Carson jest wniebowzięty kiedy dziewczyna pozwala mu wejść do swojego życia na powrót i tym razem go nie odtrąca.
Niestety los ma inny pomysł na ich relację, przez te trzy lata zdarzyło się wiele rzeczy które teraz mają wpływ na ich życie.
 I z jednej strony mamy kobietę po przejściach z drugiej strony mogłoby się wydawać szansę na piękną historię miłosną.
 Dodatkowo pojawiają się w tych delikatnych relacjach kolejne osoby, które mogą wszystko zniszczyć.
Często w romansach fabuła jest bardzo podobna do siebie. Możliwe, że przeczytałam już tyle książek że trudno mnie było zaskoczyć.
 Tu natomiast autorka zaskoczyła mnie i to nie jeden raz.
Bohaterka bowiem nie jest prostą, słodką, naiwną dziewczyną a dojrzałą kobietą,
która mierzy się z trudnymi sytuacjami, nie ucieka od nich i płacze po kątach a stawia im czoło.
 Tak! Takich bohaterek ta literatura potrzebuje. Dziewczyna jest pewna swoich uczuć i ufa Caronowi,
 niestety sytuacja w której się znajdują jest trudniejsza niż mogłoby się spodziewać.
Czy sekrety ukochanego zaważą na ich życiu i rozdzielą ich na zawsze?
Czy da się wymazać przeszłość?
Czy oboje chcą zapomnieć o tym co się wydarzyło kiedy nie byli ze sobą i iść na przód?
Nie mogłam się oderwać od książki aby przekonać się czy akcja potoczy się tak jak się spodziewałam.
Nie , nie potoczyła się! Lubię takie książki, które mnie poruszają! Lubię jak mnie zaskakują! Lubię takie historie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

SKOKI ROZWOJOWE

 SKOKI ROZWOJOWE - CZYM SĄ ?   Oczekując na przyjście dziecka na świat, zwykle mamy w głowie wspaniałą wizję słodkiego bobasa, który początkowo głównie śpi, je i spokojnie czuwa. Zdajemy sobie sprawę z tego, że sporo niemowląt miewa kolki, jesteśmy przygotowani na bezsenne noce i sporo noszenia. To podstawy, które przekazywane są w każdym poradniku dla przyszłych mam, w szkołach rodzenia i podczas rozmów z koleżankami, które mają już dzieci. Jednak większość rodziców spotyka się z terminem skoku rozwojowego dopiero w momencie, gdy ich słodkie maleństwo nagle z dnia na dzień staje się nieodkładane, płaczliwe i marudne. Po wykluczeniu wszelkich medycznych opcji i przekopaniu wzdłuż i wszerz Internetu, nagle pojawia się pytanie – a może to właśnie skok rozwojowy? Czym jest skok rozwojowy i jakie są jego objawy? Podczas pierwszych 12 miesięcy to najintensywniejszy pod względem rozwoju, etap w życiu dziecka. Jego układ nerwowy rozwija się niezwykle dynamicznie, prze

Testowanie Tabletki do zmywarki Somat Gold

Witajcie :) Dziś przyszedł czas na testowanie kapsułek do zmywarki Somat a także tabletek myjących zamywarkę warto pamiętać żeby co jakiś czas wyczyścić naszą zmywareczkę od środka ... Wypróbowałam kapsułki w rożnych programach i różnych temperaturach żeby mieć pewność że są warte aby przy kolejnych zakupach właśnie te wybrać ... I muszę przyznać że byłam pozytywnie zaskoczona bo naczynia zawsze wyciągam domyte lśniące a ze zmywarki wydobywa się świeży zapach . Tak więc mogę z czystym sumieniem polecić wam tabletki do zmywarki Somat Gold

Test Clavier

    Hejka ❤️ Jakis czas temu przyszła do mnie paczucha do testowania z  @clavier_official  oczywiście testy dzięki zgłoszeniu się na stronie  @ambasadorka_kosmetyczna Na zdjęciu testowane rzęsy których dostałam 3 rodzaje wszystkie super jeden widoczny na zdjęciu super się trzymają nic się nie odkleja więc wielki plus 😍😍 Oczywiście na pierwszy test rzęsy dostała  @dominikasobon_ #clavier_official   #clavierlashes   #clavier   #tenderblender   #stripmelashes   #ambasadorkakosmetyczna #letni   #makijaż   #piekne   #rzesy