Przejdź do głównej zawartości

Test Clavier

CZAS DLA MAMY

          CZAS GDY MAMA POMYŚLAŁA O SOBIE



Mam za sobą szybki powrót do formy po pierwszej ciąży, ale po drugiej popełniałam wiele błędów. Nadszedł taki moment, gdy zauważyłam, że moje potrzeby – zarówno w sferze ciała, jak i ducha – uległy sporym zmianom. Przy dzieciach skurczył się czas, który wcześniej mogłam swobodnie przeznaczyć na własny trening. Zajmowanie się dziećmi i domem skutecznie ograniczało te momenty, w których mogłam zrobić coś tylko dla siebie.




 W ferworze domowych czynności znalazłam jednak chwilę na pisanie bloga, na którym dziele się częścią swojego życia . Ale czas się pogodzić z tym, że narodziło się nowe życie, ciało się zmieniło i teraz tylko ode mnie zależy, czy zdecyduje się dbać o siebie i swoje zdrowie. Ruch pomaga uwolnić napięcie ciała, zbudować jego świadomość, ale jest też aklimatyzatorem do zmian. Zmian, które tak samo bardzo są potrzebne mi, jak i rodzinie. Postanowiłam razem z siostrą zapisać się na zajęcia Fitness w manufakturze i jest super z każdych zajęć wychodzę nie zmęczona lecz nowo narodzona , mam dużo więcej energi by biegać za moimi łobuzami i nie zasypiam gdy tylko mam moment usiąść na kanapie.  :) Więc śledźcie mój blog na pewno będę pisać też o swoich postępach.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

SKOKI ROZWOJOWE

 SKOKI ROZWOJOWE - CZYM SĄ ?   Oczekując na przyjście dziecka na świat, zwykle mamy w głowie wspaniałą wizję słodkiego bobasa, który początkowo głównie śpi, je i spokojnie czuwa. Zdajemy sobie sprawę z tego, że sporo niemowląt miewa kolki, jesteśmy przygotowani na bezsenne noce i sporo noszenia. To podstawy, które przekazywane są w każdym poradniku dla przyszłych mam, w szkołach rodzenia i podczas rozmów z koleżankami, które mają już dzieci. Jednak większość rodziców spotyka się z terminem skoku rozwojowego dopiero w momencie, gdy ich słodkie maleństwo nagle z dnia na dzień staje się nieodkładane, płaczliwe i marudne. Po wykluczeniu wszelkich medycznych opcji i przekopaniu wzdłuż i wszerz Internetu, nagle pojawia się pytanie – a może to właśnie skok rozwojowy? Czym jest skok rozwojowy i jakie są jego objawy? Podczas pierwszych 12 miesięcy to najintensywniejszy pod względem rozwoju, etap w życiu dziecka. Jego układ nerwowy rozwija się niezwykle dynamicznie, prze

Testowanie Tabletki do zmywarki Somat Gold

Witajcie :) Dziś przyszedł czas na testowanie kapsułek do zmywarki Somat a także tabletek myjących zamywarkę warto pamiętać żeby co jakiś czas wyczyścić naszą zmywareczkę od środka ... Wypróbowałam kapsułki w rożnych programach i różnych temperaturach żeby mieć pewność że są warte aby przy kolejnych zakupach właśnie te wybrać ... I muszę przyznać że byłam pozytywnie zaskoczona bo naczynia zawsze wyciągam domyte lśniące a ze zmywarki wydobywa się świeży zapach . Tak więc mogę z czystym sumieniem polecić wam tabletki do zmywarki Somat Gold

Test Clavier

    Hejka ❤️ Jakis czas temu przyszła do mnie paczucha do testowania z  @clavier_official  oczywiście testy dzięki zgłoszeniu się na stronie  @ambasadorka_kosmetyczna Na zdjęciu testowane rzęsy których dostałam 3 rodzaje wszystkie super jeden widoczny na zdjęciu super się trzymają nic się nie odkleja więc wielki plus 😍😍 Oczywiście na pierwszy test rzęsy dostała  @dominikasobon_ #clavier_official   #clavierlashes   #clavier   #tenderblender   #stripmelashes   #ambasadorkakosmetyczna #letni   #makijaż   #piekne   #rzesy